برای لاغر شدن غذا بخورید


 اگر در نقطه ایی از بدنتان با توده ی چربی ها مواجه اید، برای حذف آنها و رسیدن به اندام دلخواه خود باید متابولیسم بدنتان را تحریک کنید. بدین منظور برخی از مواد معدنی و ویتامین ها بخصوص روی و ویتامین c بسیار مؤثر عمل می کنند. ویتامین c و روی آنزیم هایی را فعال می کنند که به سوزاندن و از بین بردن چربی ها یاری می رسانند. همچنین توجه داشته باشید که باید به میزان کافی پتاسیم جذب کنید. این ماده ی معدنی باعث تحریک متابولیسم در داخل سلولها می شود. پس برای اینکه دوباره بتوانید لباسهای سایز کوچکتان را بپوشید غذا بخورید!
1. پتاسیم: مواد غذایی سرشار از پتاسیم از قبیل سیب زمینی، هویچ، قارچ، پیاز و زرد آلو میل کنید.
2.مایعات: بدن انسان برای دفع سموم نیاز به روزانه 2 لیتر مایعات دارد. به این منظور نوشیدنی های ایده آلی مثل آب معدنی و آب میوه و سبزیجات را فرموش نکنید. 3. منیزیم: منیزیم در میوه های خشک از قبیل گردو، فندق و .... وجود دارد. میوه های خشک در سوزاندن چربی ها در سطح سلولها نقش موثری ایفا می کنند. 4. فیبرها: مصرف مواد غذایی سرشار از فیبر بویژه سبزیجات تازه و غلات غنی شده را افزایش دهید! فیبرها عملکرد روده ها را تحریک و حذف چربی ها را تضمین می کنند.مواد غذایی سرشار از فیبر عبارتند از: نان کامل، سیب، گریپ فروت، انگور فرنگی، کنگر، بروکلی، آندیو(کاسنی فرنگی)، لوبیا سبز، خیار، سیب زمینی، انگور قرمز، فلفل، چغندر، کرفس، گوجه فرنگی، مارچوبه و کلم چینی. 5. بپرهیزید: برخی از مواد غذایی مانع از زهکشی بافت ها و حذف چربی ها می شوند از قبیل:
. محصولاتی که با آرد سفید تهیه می شوند مثل نان و انواع کیک ها
. قند و مواد غذایی شیرین و نوشیدنی های شیرین
. مواد غذایی چرب، گوشت خوک، انواع پنیر ها، شیرینی جات، بیسکویت، بستنی
.سیب زمینی سرخ کرده، چیپس، انواع لازانیا و ...

 

/ 0 نظر / 5 بازدید